Logo WordFitMedia

 

WordFitmedia onderscheidt zich van andere videoproductiehuizen door enkel videocontent te maken omtrent producten/diensten die bijdragen tot een gezonde, energieke en dus fitte levensstijl.

Bijkomende troef is dat de desbetreffende bedrijven de gemaakte video niet allen zelf kunnen inzetten voor hun eigen marketing maar dat ook WordFit de beelden verspreid via al haar kanalen. De Facebookpagina van WordFit bereikt regelmatig meer dan 100 000 mensen per week...

 

Enkele projecten die we al deden...

   

Adidas en Runners' Lab

Adidas wou een nieuwe collectie in de picture zetten. Zowel sportkledij als loopschoenen (de Adidas Ultra Boost).

Daarvoor organiseerden ze in samenwerking met Runners' Lab een Experience Night. Uittesten die handel... :-)

Fré Heylen, oprichter van WordFit, trad op als host en gaf daarnaast ook nog een looptraining.

Daarnaast maakten we met WordFitMedia een aftermovie van dit event.

Runners' Lab

Deze speciaalzaak voor lopers schakelt regelmatig het grote bereik van WordFit in. Via allerlei videootjes brengen we producten die zij verkopen extra in de picture.

Deze video's worden dan ook nog via de Facebook-pagina van WordFit, met meer dan 21 000 volgers de grootste online FIT-community van Vlaanderen, gepromoot.

 

Tournée Minerale

(sport)BH-merk Anita - Antwerp 10 Miles

Anita - Adidas - Superdry

Voor BH-merk Anita begeleidden we een hele hoop blogsters/influncers naar de Antwerp 10 Miles. Dit voor de campagne #moveyourbodynotyourboobs.

Hier zie je beelden van een officieel Voorbereidingsloopje, voor de Antwerp 10 Miles, dat werd georganiseerd door Runners' Lab. Ook Adidas eyewear en Superdry (met hun stappenteller) werkten hieraan mee.

Veel kijkplezier!!

Biofresh - Visrokerij Seagull

Heist Loopt

Benieuwd wat we samen kunnen doen?

We vertellen het je graag
Contacteer ons

Smartwool loopkousen

Brooks loopschoenen

Runners'Lab op Antwerp 10 Miles

Wil jij je merk extra in de picture?

JA

Fitnesscenter.be (by Scava)

Antwerp 10 Miles

 

  

 

En uiteraard maken we ook gewoon WordFit-content...

 

We maken uiteraard niet alleen voor andere bedrijven videocontent. Ook voor onszelf... Het is ten zeggen, voor jou. Zodat ook jij gezonder, energieker en dus fitter door het leven kan gaan.

We hebben niet voor niets de missie zoveel mogelijk Vlamingen aan te zetten tot een fitte levensstijl en zo van Vlaanderen de fitste regio ter wereld te helpen worden...

Daarvoor organiseren we heel wat zaken en brengen deze in beeld. Denk aan zaken als:

Energieke gastcolleges

Frédéric Heylen geeft regelmatig energieke besprekingen voor groepen mensen. Dit kan bijvoorbeeld bij jou in het bedrijf of organisatie. Op een door jou gekozen locatie of in de WordFit-studio in Bouwel (Grobbendonk). 

Onderussen geeft ook Saartje Vandendriessche lezingen voor WordFit. Zij weet sowieso al heel wat over een energieke levensstijl en werd afgelopen periode door Fré ook nog wat bijgeschoold over een plan van aanpak qua fitheidscoaching

Vervelen zal je sowieso niet!!

Interesse? HIER VIND JE MEER INFO 

 

WordFit-BOOTCAMPS

Deze gaan door op woensdag (19.30u) en zaterdag (09.30u). Telkens afspraak aan de WordFit-studio!! Adres? Dorp 1b in 2288 Bouwel (Grobbendonk). Dat is gelegen tussen Nijlen, Herentals, Herenthout en Grobbendonk. Slechts 500 meter verwijderd van afrit 20 van de E313 tussen Antwerpen en Limburg.

De allereerste ooit...

Op locatie in de buurt

Of gewoon in de WordFit-studio

Wij kijken er alvast heel erg naar uit samen iets moois te maken

het WordFitMedia-team

Vlaanderen beweegt!

Looptrainingen

Online BBB-programma voor een steviger lichaam

Online Fit to Run-programma

Oefeningen

En nog heel wat andere zaken...

 

 

 

 

Maar hoe ontstond WordFitMedia en wie zit er achter?

Ontstaan WordFitMedia?

Voordat Frédéric Heylen (oprichter WordFit) Lichamelijke Opvoeding studeerde, volgde hij nog een jaartje Audiovisuele Technieken aan het Narafi in Brussel (Vorst). De passie voor video heeft hem sindsdien nooit meer losgelaten…

Omdat hij gaandeweg steeds meer het belang van video inzag, zowel voor marketing als voor het verduidelijken van de inhoud van de online begleidingstrajecten, ging hij samenwerken met Sil Schoofs. Die werkte lang voor TV en heeft al jaren zijn eigen videoproductiehuis.

Doordat WordFit regelmatig meer dan 100 000 mensen per week bereikt

Videoproductiehuis WordFitMedia

en partnerships aangaat met andere bedrijven, kwam er steeds meer de vraag om ook voor hen videocontent te maken

Kom bij ons op de koffie...

Ik kom langs