Voordat Frédéric Heylen (oprichter WordFit) Lichamelijke Opvoeding studeerde, volgde hij nog een jaartje Audiovisuele Technieken. De passie voor video heeft hem sindsdien nooit meer losgelaten… Omdat hij gaandeweg steeds meer het belang inzag van video, zowel voor marketing als voor het verduidelijken van de inhoud van de online begleidingstrajecten, ging hij samenwerken met Sil Schoofs. Die werkte lang voor TV en heeft al jaren zijn eigen videoproductiehuis.

Doordat WordFit regelmatig meer dan 100 000 mensen per week bereikt en sowieso partnerships aangaat met andere bedrijven, kwam er steeds meer de vraag om ook voor hen videocontent te maken. 

Videoproductiehuis WordFitMedia

WordFitmedia onderscheidt zich van andere videoproductiehuizen door enkel videocontent te maken omtrent producten/diensten die bijdragen tot een gezonde, energieke en dus fitte levensstijl. Bijkomende troef is dat de desbetreffende bedrijven de gemaakte video niet enkel zelf kunnen gebruiken voor hun eigen marketing maar dat ook WordFit de beelden verspreid via al haar kanalen. Alleen al maar via de Facebookpagina zijn dit regelmatig meer dan 100 000 mensen per week...

 

Vrijblijvende offerte?

Stuur even een mail naar info@wordfitmedia.be of contacteer ons via ons contactformulier.
Contacteer ons